loading...
ایران دانلود ها
آخرین ارسال های انجمن
حسین بازدید : 137 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (1)
 دانلود بازی جدید Ridge Racer Unbounded



نام بازی: Ridge Racer Unbounded
پلتفورم : XBOX 360
ژانر:Racing 
تاریخ انتشار جهانی : Mar 30, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Mar 30, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Mar 30, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Namco Bandai
مد بازی : 
حمایت توسط : Bugbear Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است كه طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شركت Bugbear در حال ساخت است. تعریف كلی سری Ridge Racer تركیبی از Drift كردن، استفاده از نیتروژن و تكه تكه كردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. زمان زیادی از تأیید شدن Unbounded نمی گذرد، ولی اگر به این عنوان تحت نام Ridge Racer نگاه كنید، متوجه می شوید كه Unbounded یك شكست است. البته از جهات دیگر، Ridge Racer: Unbounded به نظر یك موفقیت است. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیك شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اكشن تر از قبل شده است. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی كه در جایی بین نیویورك و شیكاگو قرار دارد.
دانلود رایگان بازی جدید Ridge Racer Unbounded و ادامه ی نقد در ادامه مطلب...
همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق كنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراك بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی كمكی برای شما باشد كه رقیبان خود را از سر راه بردارید. فیزیك قوی و كارآمد بازی در اینجا خیلی خوب عمل می كند و به خوبی تمركز اصلی بازی كه روی همین تخریب ها است را پشتیبانی می كند. اینبار بجای اینكه از اشیاء محیط جاخالی دهید و یا آن ها را دور بزنید، بهترین كار این است كه مستقیم به داخل آن ها بروید و تخریبشان كنید. این اجسام پس از تخریب جنبه ظاهری ندارند، بلكه اگر قدرت زیادی داشته باشید و یا در حین پرش، Drift و یا در حین نیترو زدن به سمت آن ها حركت كنید، می توانید به طور مثال یك دیوار و یا یك فنس را شلیك كنید و طی یك صحنه سینمایی حریف خود را از پا درآورید. بسیاری از مسائل بازی شباهت هایی به بازی Split/Second از Black Rock Studios دارند، ولی تفاوت این است كه اگر در Split/Second شما با فشار دادن یك دكمه در جایی تخریب ایجاد می كردید، اینبار با Unbounded خودتان مأمور تخریب آن ها هستید. برای همین موضوع، ماشین ها خیلی خوب طراحی شده اند و شما راحت می توانید با استفاده از آن ها به همه چیز ضربه بزنید. مهم تر از همه، قدرت و سرسختی آن ها است كه انگار فقط برای تخریب اجسام محیط طراحی شده اند و واقعیت آن ها با دنیای خیالی یك بچه برای ماشین ها تغییر پیدا كرده است. هندلینگ بازی خیلی بیشتر وابسته به فیزیك آن ها است و شاید چنین موضوعی برای یك عنوان Ridge Racer كمی متفاوت باشد. Driftها با یك دكمه خاص انجام می شوند. سه نوع كلاس مختلف برای ماشین ها در نظر گرفته شده اند. جوناس لاکسو (Joonas Laakso) تهیه كننده بازی می گوید: "ما هر آنچه كه از Ridge Racer می دانستیم را برداشتیم و Namco پیش ما نیامد تا بگوید شما به این و یا فلان چیز نیاز دارید و ما هم سعی كردیم تركیب خوبی داشته باشیم، ولی تمامی این مسائل دوباره تعریف شده اند. ما باید Drift را نگه می داشتیم، ولی چه كاری می توانیم با آن انجام دهیم؟ Driftهای Ridge Racer با فیزیك دنیای واقعی آنچنان هماهنگ نیستند، پس چه كاری باید انجام دهیم؟ این سوالات ما را مجبور كرد تا با یك سری ایده های جدید روبرو شویم و من از این موضوع خیلی خوشحال هستم." این مسائل جدید هستند، ولی Bugbear یادآور می شود كه این بازی Ridge Racer 8 نیست، بلكه می توان آن را یك Spin-off برای این سری معرفی كرد...





 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید 


 راهنمای نصب بازی Ridge Racer Unbounded :

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Ridge Racer Unbounded از لینک های کمکی سرور رپید شیر ( لینک مستقیم در پایین ) :

دانلود




توجه :

به دلیل عدم استقبال از این بازی و قدیمی شدن آن لینک های مستقیم آن پاک شده اند  . اما لینک رپید شیر آن در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .  




 دانلود بازی جدید Ridge Racer Unbounded دانلود بازی جدید Ridge Racer Unbounded دانلود بازی جدید Ridge Racer Unbounded دانلود بازی جدید Ridge Racer Unbounded دانلود بازی جدید Ridge Racer Unbounded

 

لینک های دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط GkJsXfXKhI در تاریخ 1394/06/26 و 21:23 دقیقه ارسال شده است

Thanks guys, I just about lost it loikong for this.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با عرض سلام خدمت شما هم وطنان عزیز.از اینکه به سایت ما اومدین بسیار متشکرم.این سایت تازه افتتاح شده و مطالب زیادی در اون گذاشته نشده.و ما در حال تعمیر و بازسازی اون هستیم.سعی بر این داریم هر چه زود تر این سایت را طراحی کرده تا شما عزیزان بتوانید از مطالب ان بهره مند شوید.ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده ی خود اگاه سازید.با تشکر مدیریت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    به نظر شما چه مطالبی جذاب تر و پر بازدید تر میباشد؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 631
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 2,903
  • باردید دیروز : 477
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,250
  • بازدید ماه : 7,079
  • بازدید سال : 76,403
  • بازدید کلی : 313,552
  • کدهای اختصاصی

    src="http://blogfa.com/images/smileys/26.gif" width=18 height=18>
    تبلیغات