loading...
ایران دانلود ها
آخرین ارسال های انجمن
حسین بازدید : 870 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (1)
از همان ابتدای شکل گیری و رونق صنعت بزرگ گیم و بازی سازی این بحث به میان بوده که برای ساخت یک عنوان موفق تا چه حد می توان از یک فیلم موفق و صنعت فیلم سازی بهره برد ؟ بزرگان سینما اغلب بازی های رایانه ای را عناوینی بی محتوا صرفا برای وقت گذرانی تلقی کرده اند در صورتیکه برخی بازی سازان بزرگ با معرفی عناوینی که با بهره گیری از همتای سینمایی خود ساخته شده اند ثابت کردند که بازی های رایانه ای می توانند در کنار یک فیلم موفق با همان نام بدرخشند و خود را به جهان معرفی کنند.از این قبیل بازی ها که بر اساس فیلم های موفق سینمایی ساخته شدند می توان به سری ارباب حلقه ها یا مرد عنکبوتی یا بتمن یا همین سری موفق بیگانه ها اشاره کرد که با عرضه جدیدترین عنوان خود در سال ۲۰۱۳ قصد دارد این بخش از بازی های رایانه ای را وارد فاز دیگری کند.به طور کلی A: CM یک تجربه متفاوت برای دوستداران سری بیگانگان رقم خواهد زد به طوریکه آنها را یاد عناوین اصلی سری خواهد انداخت.داستان بازی مربوط به وقایع بعد از نسخه دوم سری بیگانه می باشد که گروهی برای جستجو به سفینه سولاکو اعزام شده اند تا به بررسی اتفاقات عجیب درون آن بپردازند.مخاطب در نقش یکی از اعضای گروه با نام گروهبان Cristopher Winter ظاهر خواهد شد که وظیفه دارد افراد گم شده در سفینه مخصوصا ریپلی را پیدا کند.در سفینه نام برده شده هیچگونه حیاتی وجود ندارد و به شکلی مخروبه به نظر می رسد که محل مناسبی برای تولید مثل و حیات موجودات بیگانه شده و به محل زندگی آنها تبدیل شده است.البته تمام بازی در همین سفینه دنبال نمی شود و بخشی نیز به سیارات کشیده می شود.خط اصلی داستان حول اتفاقاتی است که برای این گروه در راه نجات دادن افراد گمشده اتفاق می افتد…
 
 
Aliens Colonial Marines-FLT| 5.95 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Aliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC
حسین بازدید : 172 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (2)

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

|کرک فیکس نهایی بازی با نام Crackfix 2 INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

 

crysis3 cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PC

حسین بازدید : 160 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

Brutal Legend یک بازی سوم-شخص است که از فاکتورهای بازی های RTS نیز استفاده می کند. بازی کاملا Open-World است و بر طبق گفته کارگردان، بازی محیطی بالغ بر ۶۴ کیلومتر مربع را در بر دارد. ادی در بازی از ۳ نوع ابزار که سلاح های او در مبارزات محسوب می شوند، استفاده می کند. اولین آن ها یک نوع تبر است که در بازی The Separator نامیده می شود. دومین ابزار او یک گیتار Flying V است که Clementine نام دارد. این گیتار می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند. سومین و آخرین سلاح ادی هم Hot Rod نام دارد که ادی آن را The Deuce می نامد. با ارتقا دادن این ابزار حرکات و قابلیت های جدیدی به دست خواهید آورد که از آن ها می توانید در طول بازی استفاده کنید. این ابزار می توانند با یکدیگر ترکیب شوند، به طور مثال با ترکیب Clementine و Separator می توانید مواد آتش زا به سمت دشمنان پرتاب کنید. مبارزه با Bossهای بازی نیز بسیار خوب و جذاب است. بازیکن می تواند از Deuce استفاده کند تا Boss را فریب دهد و با اجرای Earthshaker به وسیله Clementine به او صدمه وارد کنید. در بازی ۲۳ مرحله اصلی و ۳۰ مرحله جانبی وجود دارد که بازیکن می تواند در طول بازی به انجام آن ها بپردازد. بازیکن در این مرحله ها موسیقی های Heavy Metal به دست می آورد که می تواند آن ها را در طول بازی گوش کند. مراحل دیگری هم در بازی وجود دارد که بر پایه المان های سبک RTS طراحی شده اند. در این مرحله ها بازیکن باید از صحنه بزرگی که روی آن قرار دارد در برابر نیروهای دشمن دفاع کند. در این زمان ادی می تواند برای خود ارتش درست کند تا با دشمن مقابله کند. کنترل بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. شما هرگز با کنترل بازی مشکل نخواهید داشت. کنترل شخصیت بازی چه در حالت پیاده و در چه در حالت هایی که سوار بر چیزی هستید، بسیار نرم و روان است. با توجه به اینکه بازی ترکیبی از چند سبک مختلف است، شما نحوه کنترل بازی را به راحتی یاد می گیرید.

 

Brutal Legend Cover small دانلود بازی Brutal Legend برای PC

حسین بازدید : 140 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

 

بازی Crysis 3 چند روزی پیش عرضه شد که با استقبال بی نظیر گیمرهای سرتاسر دنیا روبرو گردید. از ابتدای عرضه ی این بازی چه برای کسانی که بازی را به طور اوریجینال خریداری نموده و همچنین کسانی که به صورت کرک شده بازی را دریافت نموده بودند، مشکلاتی وجود داشت. کمپانی سازنده بازی با ارائه آپدیت بازی، اصلاحاتی را در زمینه باگ های موجود و همچنین مشکلی که در نمایش جزئیات گرافیکی بازی بود برطرف نموده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

crysis3 cover small دانلود آپدیت بازی Crysis 3 با نام Crysis 3 Update v1.1

 

حسین بازدید : 173 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

 

HyperSonic 4 عنوان یک بازی اکشن برروی آسمان می باشد ! در این بازی شما در نقش خلبنان جت های پرسرعت می باشید . جت های جنگی به پیشرفته ترین سلاح ها از جمله موشک ها و حتی سلاح هایی که فراتر از حد تصور مجهز هستند .بازی هم دارای بخش Single Player هست که معمولا بخش داستانی بازی هست و ماموریتهایی که به شما در طول بازی داده می شود عمدتا شامل تخریب و انهدام پایگاه های نظامی دشمن و یا دوئل با دشمننان در آسمان هست که بدون شک یکی از جذابترین بخش های این بازی به حساب می اید .علاوه بر این بخش MutiPlayer هم د ربازی وجود دارد که این بخش به شما این امکان را میدهد که بتوانید با دوستانتان بر فراز آسمانها دوئل کنید و انها را شکست دهید و یا اینکه میتوانید با دوستانتان در یک تیم باشید و گروهی به سراغ دشمنان رفته و انها را نابود سازید .

 

HyperSonic 4-SKIDROW | 1.3 GB

 

HyperSonic 4 دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC

 

 

تصاویر محیط بازی :

HyperSonic 4 S2 s دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC HyperSonic 4 S1 s دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC

HyperSonic 4 S4 s دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC HyperSonic 4 S3 s دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC

HyperSonic 4 S6 s دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC HyperSonic 4 S5 s دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC

 

 

TRAILER1 دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC دانلود تریلر بازی – ۲۵٫۵ مگابایت | لینک کمکی

 

caution دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود بازی HyperSonic 4 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

 

محمد بازدید : 155 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army را شرکت Rebellion برای کامپیوتر های خانگی ساخته است.این بازی در مورد جنگ جهانی دوم می باشد ولی با این تفاوت که در این بازی ارتش هیتلر، نازی ها تبدیل به زامبی شده اند.در پایان جنگ جهانی، هیتلر که در آستانه شکست خود را میبینید نازی های وفادار به خود را که بر اثر آزمایشات شیمیایی تبدیل به زامبی شده اند را برای نابودی کل اروپا آزاد میکند. شما در نقش یک تک تیرانداز با نام Karl Fairburne باید این زامبی ها رو از بین ببرید.

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army-FLT | 3.2 GB

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army برای PC

تعداد صفحات : 24

درباره ما
با عرض سلام خدمت شما هم وطنان عزیز.از اینکه به سایت ما اومدین بسیار متشکرم.این سایت تازه افتتاح شده و مطالب زیادی در اون گذاشته نشده.و ما در حال تعمیر و بازسازی اون هستیم.سعی بر این داریم هر چه زود تر این سایت را طراحی کرده تا شما عزیزان بتوانید از مطالب ان بهره مند شوید.ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده ی خود اگاه سازید.با تشکر مدیریت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    به نظر شما چه مطالبی جذاب تر و پر بازدید تر میباشد؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 631
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 867
  • باردید دیروز : 477
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,214
  • بازدید ماه : 5,043
  • بازدید سال : 74,367
  • بازدید کلی : 311,516
  • کدهای اختصاصی

    src="http://blogfa.com/images/smileys/26.gif" width=18 height=18>
    تبلیغات